Barnlekar söndag :D

Vaknade vid halv tio. Tog med mig Liam ner och vi råkade väcka Marie :) Hon gick upp och gjorde frukost. Varm choklad är det bästa när man kommer ner :D Liam åt om vanligt inget så jag gick upp å la han igen. Milli skickade till Angelica och frågade när vi kunde komma eftersom vi bestämt igår att vi skulle träffas. Men så kunde hon inte träffas för hon fick annat för sig. Så Marie ringde Hanna men hon svarade inte. Milli skickade sms till Hanna men hon svarade inte. Så vi bestämde oss för att packa väskorna och packa in i bilen ist så länge. När jag kom ner så kom Hanna och hennes två döttrar in genom dörren :) Freja och Malva. Jag blev störtförälskad i Malva. Sist jag såg henne var hon 8 dagar gammal. Å hon var så liten så jag sa att hon kunde ju inte vara så gammal. Men lillflickan hade redan hunnit fylla 7 månader så man e nog så liten när man är 7 månader. bara jag som fått för mig att Liam aldrig var liten :DOch tiden går ju så jäkla fort. Tyckte inte det var längesen jag träffade dom men det var det tydligen. Freja var lite blyg och satt hos Hanna hela tiden. Jag satt å gosade med Malva och blev extremt sugen på en liten bebis. Erbjöd mig att ta med henne hem men det fick jag inte :( hehe. Liam tyckte det var roligt iaf. Efter typ 1 timme var vi tvugna att åka till farmor för att få mat :) Så vi bestämde att vi skulle titta inom Hanna efter maten. Åkte till farmor och åt jättegod mat som vanligt :p Sen satt vi och kollade påe n film från när vi var små. Jag kastade grus på Rikard och syrran sa att jag var elak. Liam satt och stirrade och tyckte väl jag såg allmänt störd ut :D Efter ett tag tog Milli bilen ifrån Rikard och gick iväg som värsta snobben så hade hon mage att klaga på att jag var elak :D Var väldigt kul å se film från när man var liten men tiden sprang iväg och rätt som det var hade vi vart hos farmor i 3 timmar. Så vi sa snabbt hej då och åkte vidare till Hanna. Kjell var hemma och det var andra gången jag träffade honom. Sen kom Hannas mamma dit oxå och hon kände inte igen oss :p Hanna tjatade om att få se Liam dansa och frågade vilken låt på Youtube hon skulle spela. Så jag nämde ju Liams favvolåt Pumpa Rumpa. Milli skämdes :p Hanna och hennes mamma började dansa omkring med Liam och Freja och när låten var slut sa Hannas mamma den var fräsig kan vi ta den en gång till? Kan iaf säga att vi skrattade gott åt det där. Vem kunde tro att en gumma på över 50 skulle gilla en text som den där? =) Strax efter 17 åkte vi iaf ifrån Hannas familj och begav oss till Ica för lite godisköp :P Ett måste på resan förstår ni. Stannade efter typ 1,5 timme för att gå på toa och köpa korv med bröd. Sen åkte vi raka vägen hem. Låten jag försökt lära Milli att sjunga började spelas så jag sa till Milli har du lärt dig den här nu. Och Milli bara Ja Flow flow flow flow börjar hon sjunga och jag skrattar för så går nämligen inte texten. Den går nämligen Low low low low hehe att det ska vara så svårt å lära sig en lätt låt :p Var hemma vid halv nio. Bärde upp alla saker och packade upp det. Då var klockan redan 21.30 så jag gick och la Liam. Vid 22.30 gick jag och la mig. En underbar helg :)




Glömde skriva en jättegullig sak som Liam gjorde i lördags på äventyrsbadet. Liam sprang omkring i badrocken medan jag klädde på mig. Så går han fram till två tjejer i 5-6 åldern? kanske och ger den ena tjejen en kram. Hon kramar tillbaka så skrattar han och kommer tillbaka till mig. Sen hinner han knappt komma till mig förrän han vänder sig om och går tillbaka till tjejerna för att krama om den andra tjejen. Så på 5 minuter lyckas min goa son få två kramar av två främmande tjejer. vadå blivande charmör? =)

Kommentarer
Postat av: Milli

Ja de är inte lätt med ensformiga låtar :-) Har fått tårar i ögonen av allt skratt efter dina inlägg :)

2010-03-08 @ 22:33:21
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Postat av: Jezzica

Då kan du återuppleva hur kul vi hade hela livet :D

2010-03-08 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0