Bowling med Iris :)

Igår så skulle jag möta Iris vid 12-13. men hon kom inte förrän 14 :) Vi skulle bowla. Och vi hade tur för det fanns lediga banor :) Liam sprang omkring och tog i klot osv. Alla klot han knuffade i rätt riktning kom inte ända fram till käglorna :) Men han var så söt ändå när han försökte. Vem som vann av mej och Iris? Det har vi inte den blekaste aning om.. :D Efter bowlingen gick vi till Shalom och åt mat. Iris pappa fick bli med så att han slapp sitta ensam i bilen och vänta :p Sen gick jag, Iris å Liam hemmåt. Var inom Konsum oxå men glömde köpa mjölk och bröd så får väl kanske gå ner sen men orka. Det är ju långt dit :p Hehe Vid 18.15 typ så gick Iris. Jag gjorde i ordning Liam för natten och la honom vid sju. Han somnade å jag började städa. Nu ser det ut som ett hem :) Fast behöver verkligen köpa dom där dammsugspåsarna snart... Jag satt i extremt många timmar å spelade hänga gubbe på facebook. Det är ju till att ha ett liv menar jag. Vid ett vaknade Liam å var vaken till två sen tror jag att han somnade om :) Jag gick och la mig halv fyra. Börjat med den där konstiga perioden igen. Men det går över. Jag mår iaf bra nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0