Drama redan första dagen!

Tog bussen 06.30 å mötte det paret igen. Dom klappade Liam på huvudet å sa hej på dej igen ska du åka bussen nu igen :D Hehe. Var ju ett tag sen man träffade dom nu. Lämnade Liam på dagis och gick ner till bussen. Åkte till skolan och paxade en plats till Mikaela. Hon kom men tog inte platsen jag paxat haha. Fick veta att eftersom det är internationella kvinnodagen idag så skulle vi ha en temagrejs på eftermiddagen. Vilket vi inte blivit informerade om innan lovet. Så jag sa att jag inte kunde vara med eftersom Liam skulle hämtas 12.15 på dagis så jag slapp vara med. Sen blev det bråk mellan 3 personer i gruppen pga en skitsak i princip. Så jag och Mikaela åkte in till stan ihop å jag köpte en vattenfast mascara på kicks så jag numera slipper vara svart i hela ansiktet redan påväg till dagiset. Om den nu funkar då vill säga. Sen tog vi en pizza på shalom. Sen ner till konsum för att köpa våtservetter och tekakor. utanför skrev vi på kampen mot våldtäckt så vi har ju gjort nått vettigt idag så att säga. Gick upp och hämtade Liam på dagis och sen inom syrran och hämtade blöjpåsarna hon köpte för ett tag sen. Vi tog bussen hem. hehe. Mikaela hoppade av på parkgatan hon med för hon skulle till en kompis på samma gata som jag bor på :D Vid 14.30 ringer det på min dörr och jag tänkte att syrran kommer väl in för hon frågade vad jag skulle göra sen osv så tänkte de var hon som tittade över. Men inte de. Jag gick och öppnade å där stod det en gammal man som ville in. Så jag släppte in honom och Liam blev väldigt fascinerad å ville vara med och hjälpa till. Jag tyckte inte det var en bra ide ;) Men gubben var skickad från Telia ÄNTLIGEN!! Det var ett hemmabygge i min lägenhet så han fick dra om lite sladdar och koppla om eluttagen för att få det att funka. Så nu funkar min telefon om jag har den i Liams rum. Jag har inte flyttat den än dock. Tommy blir väl inte förvånad haha.. Liam somnade när gubben gått å jag tänkte göra läxor men det blev inte så. råkade liksom fastna här (A) Nu ska jag faktiskt hoppa i säng för i morgon börjar ju en ny dag :p

Kommentarer
Postat av: Alexas Fashion

fin blogg!

ska vi följas på bloglovin?

KRAM♥

2010-03-11 @ 23:30:26
URL: http://alexasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0