Fredag 08-17 :)

Sovmorgon men Liam går upp tidigt. Ingen är förvånad:) Vi åt lite frukost å sen lekte vi med bilar. Eftersom Liam säger bil så låter det bil bil bil bil titta bil när man leker. Jättegivande för mig. Inte :) Halv ett tog vi på oss och gick ner mot verkstaden.. Som vanligt hade jag missbedömt avståndet och tiden och var där 25 minuter innan min tid :) Jag kan verkligen inte avgöra sånt för fem öre. Liam var iaf enda barnet så han satt å lekte för en gångs skull. Han testade till och med rutchkanan och tyckte den var rolig. Så rolig att han klättrade upp själv och åkte på magen ner samtidigt som han skrattade.. :D Sen kom det en liten bebis dit. Han var så himla liten tyckte jag. Men han satt själv å var väldigt med å så. Jag var bara tvungen att fråga hur gammal han var å han var hela 7 månader. Shit kan inte minnas att Liam var så liten när han var sju månader? :D Kom iaf in till Lena (Liams BVC sköterska) och visade Liams snopp IGEN!.. Hon höll med om att den blivit sämre men jag skulle fortsätta medden salvan jag hade och sen smörja den andra salvan jag har till resten av kroppen över snoppen med för å se om det blev bättre. Gick därifrån och mötte mammas kille  Tommy på vägen. Vi stod å snackade när mamma ringde och frågade vart jag var. sa att jag var påväg å sa hej då till Tommy. När Liam såg mormor å hon ropade kom då så började han springa å ramlade å slog sej :( Men han var snabbt på benen å låtsades att inget hänt :p Mamma var här i 1,5 timme eller så. Tommy kom hit å jag satte på min tv för å visa honom att den lät å han skrattade å sa att ja den håller inte länge till. Kommer gå sönder när som helst. Det var ju kul att höra. Inte. När dom åkt packade jag färdigt min väska medan Liam sprang omkring å skrek bil bil bil.... Syrran ringde å sa att hon slutat tidigare så att vi kunde åka tidigare. Hon var här vid fyra å ändå började vi inte resan neråt förrän klockan fem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0