Fredag 17-01 :)

Jag, Liam å Milli började våran resa ner till Sollebrunn klockan 17. Då hade vi packat bilen, tagit ut pengar, hämtat Millis solglasögon och tankat.. Milli började nästan genast tjata om godis för hon var hungrig. Hon fick godis ur min megapåse :) Alla tre satt och smaskade för att ha något att göra :) Jag hade laddat min MP3 med massa ny musik jag tagit ner så vi kopplade den till sterion och diggade på hög volym. Milli pratar mycket under resans gång och jag skrattade så jag höll på å dö när hon berättar om en kund som hon tycker är rolig. Så skulle hon förklara hur ahn såg ut å hon kom inte på vad flintskallig hette så hon sa "och han är såhär flintskallad rakskallad flintis du vet". Jag höll verkligen på å bryta ihop :) Halv sex typ ringer Jannike (Våran kusin) till Milli vilket vi inte hör så hon ringde mig. Hon visste att vi skulle åka klockan fem å när hon ringde så frågade hon vad gör ni? Eller ja det vet jag ju :) haha. Hon ville kolla om vi skulle äta middag med dom å det kunde vi göra så Jannike skulle leka kock. Jag fortsatte försöka lära Milli låten som jag försökte lära henne på väg till och från karlstad i Tisdags. Minnet på den människan är inte som det borde ;) Halv åtta ca kom vi hem till Faster Marie och hon fick sina pengar av mig så nu har jag betalat bussen :) Jannike och Rikard (Kusin han med) stod å lagade mat. Tog en timme innan den var färdig. Under tiden satt vi å kollade på På Spåret å skrattade åt Rikard som ville se de men ändå inte kollade på tvn särskilt mycket så till slut bytte han så vi fick se lets dance :) När maten var färdig ville Liam inte äta men Jannike det smakade helt okej faktiskt :) Efter maten åkte Jannike och Rikard hem och jag la Liam. Han somnade med en gång han var nog helt utmattad. Jag och Milli satt å pratade med Marie å undrade om inte Hanna ville med och bada på lördag förmiddag så Marie ringde men Hanna skulle göra annat så kunde tyvärr inte bli med. Vid elva skulle Marie in i duschen och sen lägga sig eftersom hon skulle upp tidigt å åka på möte. Men vi blev ståendes å pratade ytterligare någon timme. När vi väl kom till sängs störde sig Milli på att Liam snarkade så högt så vi började diskutera varför. Jag tyckte inte det var konstigt att han snarkar så högt med tanke på att hans pappa gör det. Milli kommenterade att farfar snarkade ju högt å mamma med. Så jag frågade Milli om hon någonsin hört sig själv snarka och hon svarade allvarligt Ja (Tyst en stund)... genom andra. Jag började ju skratta som vanligt å frågade har du hört dig själv snarka genom andra? Milli bara Ja alltså folk som sagt att jag inte snarkar. Haha Jag bytte förresten täcke med Milli för mitt var så tunnt och hennes så tjockt. Hon fick ta ett överkast till :) Sen när hon var uppe å hämtade överkastet tog jag kudden oxå som låg mellan oss så hon höll på å lägga sig utan kudde :) När hon frågade mej hur många kuddar jag hade svarade jag fem å hon sa Men vadå fem? Jag har ju bara en.. Hehe . Jag hade bara två å Milli fick nöja sig med en för hon ville inte ta prydnadskuddarna :D Somnade nog runt 1-1.30 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0