Fredag mys :D

Innan svenskan började satt jag, Madde och kasmand i klassrummet. Madde blev uttråkad och bestämde sig för att rita lite på tavlan. Hon började med en gubbe å frågade om jag såg vem det var. Ali svarade jag och hon sa att det var det. Så jag frågade vart hans skägg var så hon fick måla dit det :) Sen målade hon Ingegerd (våran ena lärare) Sahera och Kasmand. När våra två lärare Ingegerd och Sven kom in så fick dom gissa vilka det var. Ingegerd gissade rätt på alla utan Sahera. När lektionen väl börjat så frågade Sven Ali om han kände igen sej själv på tavlan. Ali sa att han gjorde det. Så sa Sven att han skulle gissa vem som gjort honom. Och han gissade på både mig och Madde å sa att han trodde lika mycket på oss båda eftersom vi var samma. Snällt va? =) Kan vara för att vi mobbar stackarn lika mycket hehe. Sen var Madde sådär vanligt osmart så jag sa till henne att hon skulle få en känga på min blogg men nu minns jag inte ens vad hon gjorde så Madde slipper mobbas i detta inlägg. Visst är jag snäll Madde? =)
Brorsan mötte mig på busstation och blev med mej till dagis för att hämta Liam. Vi mötte några tjejkompisar till honom som ville att han skulle köpa ut cigg åt dom och brorsan bara nej vi har bråttom ska hämta en unge. Ungefär som om vi ofta går å hämtar en unge ihop :) Det var första gången brorsan gick med mig dit. Han klagade på mina vägar och mitt tempo. Till slut tog han barnvagnen ifrån mig. Då kastade Liam sin bil mitt i en stor vattenpöl. Jag var frestad att lämna den där men eftersom den var ny fick jag snällt kliva i vattnet och hämta den åt honom. Vi gick till Shalom och käkade pizza. När brorsan åt så var det något som small till ungefär som om någon tand gått sönder eller något. Så jag frågar vad var det? Och han svarar det var skinkan sen sitter han och pillar ut skinkan ur munnen. (Dagen efter visade det sig att det var en bit av hans tungstav som gått sönder) :) Vi skildes åt varsitt håll på väg hem. Brorsan stoppade Liams bil i egen ficka så jag fick lyssna på bil bil bil biiiiiil hela vägen hem ist. tack gode gud för MP3 spelare :D Läste saga för Liam och mös innan jag la honom. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0