Fredag redan!

Till dig som kommentera mitt inlägg och undra hur mycket jag får i månaden. Fanns inget att nå dig på så jag svarar här. Jag får ca 17.000 i månaden så då vet du.

Mikaela kom hit kvart i elva så gick vi till dagiset. Barnvagnen fastnade i trappan så nu är den sönder oxå. Jävla skit fan!.. Kom 8 minuter sent till dagis men Liam kom ju iaf direkt till maten :D Och jag kollade på internet efter lägenheter å vet ni? 2 st i Liams område är ledigt men jag får inte ställa mig i kö förrän om 1 månad och då är dom garanterat borta. Oflyt va? :( Tog iaf 12 bussen och var i skolan 20 över 12. Madde var inte i skolan idag :( Men det var Ali :D min lilla grabb det :P Simon och Kimete fick vara redovisningsoffer idag och sen sa läraren att vi skulle intervjua IGEN. jag sa att vi redan gjort det å Ingegerd sa att hon inte trodde någon var med på det. Så jag lämnade iaf in intervjuerna som jag gjorde både med Kimete och med syrran. Och ändå fick jag göra en ny intervju idag. Men jag fick Ali :D Ali var iaf bra på det å jag hann knappt ställa frågor till honom förrän vi skulle samlas igen. Sen ska vi skriva ALLT på data. bara onödigt å irriterande tycker jag. Åkte bussen med Mikaela och Cecilia idag. Sen typ sprang vi så fort vi kunde upp till liams dagis. han var ute så påklädd alltså som tur var å rusade ner till station igen å vet ni? vi hann precis. jäklar vad tajt med tid. men 25 min från station-dagis-station hann t.o.m byta några ord med ena fröken på dagis :) Åkte iaf bussen hem. busschauffören kom ihåg mej från igår så han var så trevlig och frågade om allt gått bra å så. Satt med Mikaela och Liam på bussen och när jag går av så hoppas cecilia fram från någonstans i bak å vi visste inte ens att hon var med :D Fick ingen post idag :( Jag gillar post. Syrran skickade MASSA sms idag. Det stod hela tiden något om vad han gjort å sagt osv. till slut kommenterade jag att hon inte skulle palla att vara ensam barn. Hon frågade varför så sa jag att hon hade ju ingen att berätta precis allt för isf och då sa hon att hon skulle ha berättat allt för en kompis. Men eftersom jag var både kompis och syster så fick jag höra mycket mer. Så sa hon att det var tråkigt att inget hände i mitt liv eller så så jag frågade om hon ville veta allt jag gjort idag och det ville hon. Så jag skrev ett 3 sidor långt sms och allt milli svarade var å får jag läsa det du skrivit om Portugal? haha Liam somnade inte förrän halv åtta idag och jag städade mitt sovrum. det tog typ två timmar för jag satt mest vid datan :D För jävlar vad killar som har raggat idag alltså. Fick även jobb på elmia som en sådan där brud som ska flasha allt mot en bil ni fattar men jag sa nej men att jag iaf kunde gå å besöka han när han står å jobbar :D Ska bli så jävla kul på Elmia :D

Jag har planer för tisdag Bio (även barnvakt), Onsdag musikcafe (tar med Liam), torsdag de ni :D (Liam hos farmor) Fredag Elmia (Liam hos farmor och sen mormor) Lördag hoppas på påskmat hos mamma :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för ditt svar! men är det studielån + olika bidrag då eller? låter mycket. /annan mamma

2010-03-27 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0