Jag älskar telia! Inte!!!

Igår vid åtta på kvällen så la internet av. Halv nio ringer syrran och frågar om jag inte ska se ballar av stål klockan nio. Så jag bestämmer mig för att göra det. Men det finns inga kanaler när jag väl börjar söka. Är bara helt svart vilket är konstigt eftersom jag har kanalerna som ingår bara. Så jag gick och la mig och läste en bok ist. Idag funkar fortfarande inte internet men tvn funkar nu iaf. Vid ett gick jag och liam till syrran för att kolla på boende på resan och sen gå ut och ta lite kort. Vi gick en lång promenad och det blev säkert över 500 kort. Sen fikade vi på sundays och gick sedan hem var för sig. När vi kom hem satte jag på landet för länge sedan och så satt vi och myste i 30 minuter för så länge orkade liam sitta still. Han sa tack förut :) och han säger bandbil. Det betyder brandbil :) så nu heter bil bil och traktor, lastbil, ambulans och brandbil heter bandbil Hehe. Nu blir ni nog förvånade men jag funderar på att flytta igen. Syrran skrattade rätt gott när jag sa att jag inte kände mig hemma på denna konsum :) jag trivs i min lägenhet men jag känner att det nog är lite för långt för mig. Liams dagis ligger ju 3 km längre bort och jag vill inte byta dagis för jag tycker det är bra. Och bor jag i den änden av stan så får jag handla på mitt konsum :) sen känns det som att jag känner fler där än här och närmare till allt. Alla varnade mig för att jag inte skulle stå ut och ni hade rätt. Jag har så jäkla ont överallt, ständigt trött och hinner knappt vara med liam efter skolan. Tommy ringde förut och berättade att telia hade gjort fel med en beställning så att det är därför jag inte har internet men det skulle vara fixat honom någon dag. Skittelia säger jag bara. Sen berättade jag om mina planer att flytta och han sa att det bara var att byta lägenhet och att jag bara bott här i två månader såg inte han som ett problem. Får väl kanske ringa hyresvärden i morgon och kolla för jag har ju inte ens gardiner eller tavlor eller något uppe. Men men det var allt för mig idag.

Kommentarer
Postat av: Wictor

Det heter väl inte Felia för någon speciell anledning?:P

2010-03-16 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0