Lördag dag :)

Liam väckte mig klockan 8 då tyckte han det var dags att kliva upp. Visst hans morgonhumör är alltid på topp. Eller ja nästan alltid iaf. Men kan han inte tänka på sin gamla trötta mamma någon gång som inte är särskilt morgonpigg och vill sova lediga dagar? Nej det vore ju dumt :) Jag bytte bara blöja och gav han mat sen la jag han igen. Vi sov till 11.30 och då var det en bättre tid att gå upp för gamla mig :) Halv ett kom Linda och brorsan och hämtade upp mig och Liam. Vi åkte till palmviken och köpte välling till Liam. sen inom mig och slängde i tvätt i två maskiner och sen ut till bil igen. Linda körde oss till mamma där Daniel och Jessica var och hälsade på. Liam charmade tydligen Jessica och jag är ju inte ett dugg förvånad :) Stannade inte hos mamma eftersom Linda typ hade bråttom för att åka till en spådam :) Hon släppte iaf av mig och brorsan hos mej och jag fortsatte tvätta. Jag fick tvättat all tvätt och städat alla rummen. Chrille satt och kollade på film så jag var ju inte särskilt social :) Jag frågade vad han ville ha för mat och han svarade Lasagne. Jag sa visst å kom på att jag inte hade ost så jag sa att jag inte hade ost så han fick välja något annat. Han valde då kycklingfile och pommestrips så det fick jag laga för första gången i mitt liv. Gulliga storasyster :) Vid fem kom Therese hit =) Jag skrattade när jag såg henne genom fönstret för det var en snygg kille framför henne och han vände sig hela tiden om och tittade på henne. Det fick jag veta varför när Therese kom in :) Han hade tydligen gått förbi Thereses mammas bil å strax efter kliver Therese ut och börjar följa efter honom. När han kommer till min port stannar han till lite för att kolla om Therese hänger på. vilket hon gör. Så han öppnar försiktigt dörren och Therese kliver in. Sen stannar hon vid sidan av honom så att han får gå före upp i trappan. Och han bor på 3e våning och jag på 2a så jag antar att han kände sig väldigt förföljd av Therese hahahahaha :D Jag var inte ens social mot Therese för jag gick in i duschen :) När jag kom ut därifrån ringde syrran och sa att hon skulle hämta oss om 20 minuter så vi fick göra oss i ordning hos henne. Snabba puckar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0