Lördag kväll/Natt :)

Syrran kom och hämtade oss. Vi åkte inom Linda så att brorsan kunde hämta sina öl och sen drog vi he mtill syrran. Therese skulle locka mitt hår men det blev inte lockigt trots att det ska vara en bra locktång. Får nog sitta med den ett tag så man lär sig hur den fungerar OM den fungerar :) Istället för lockar så satte Therese upp mitt hår i en inte allt för snygg frilla men Therese hade redan sprutat 10kg hårsprey så frillan fick bli med ut. Sen sminkade hon mig oxå. Och inte som en hora som förra gången hon sminkade mig haha..Satt hos syrran i några timmar innan vi gick över till hennes granne Christian. Hennes andra granne Viktor kom hem samtidigt så han släppte in oss :) Och det var min Sofia som öppnade när vi plingade på hos Christian och syrran kände inte ens igen henne. Det var iaf en fet syskonfest. Jag, brorsan och syrran var där. Sofia var där med sin bror Henric. Viktor var där med sin bror + att det kom massa folk till och utav det gänget var 4 syskon. Så vi var 4 syskonpar där :) hehe. Vi hade ju lite extra folk oxå utan syskon så vi var väl över 20 personer. Kim kom dit och han gick med på att köra lite folk till stan. Så jag, Jessica, therese och brorsan åkte med till torget och gick vidare till Rajjens. Där tog väl kim med sig mitt minne i bil för jag minns bara glimtar från det att vi släppte av oss tills jag vaknade på söndagsmorgonen :) Efter Rajjens gick vi iaf till Mulan. Jag tappade bort Therese och hon svarade inte på telefon. Fortfarande inte hört nått från henne? Men jag har inga pengar på min telefon och ingen hemtelefon så jag hoppas iaf att hon lever. Vi tappar alltid bort varandra när vi är ute ihop. Otroligt alltså. Efter Mulan blev det Timmys och sen gick jag hem. Då stannade ne bil å tjata om att få köre hem mig trots att jag tyckte jag var nära :) Men Jessica sa att det var långt och att jag skulle sätta mig i bilen. Så jag fick iaf skjuts hem :) När jag lagt mig ringer brorsan och säger att han väntar på mig för att vi ska gå hem. Jag sa att jag var hemma så då sa han men jag ska ju sova hos dej. Vilket jag inte hade en aning om. Men jag fick iaf gå ner och släppa in brorsan :) Och jag tog bilder fram tills rajjens sen måste jag ha glömt av min kamera :( hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0