Myslördag :)

Idag gick vi upp klockan tio typ. Jag läste Liams nya bok för honom. Han tyckte väl iaf första halvan var spännande sen mot slutet vaknade myrorna i brallan till :o Sen städade jag igen. La alla kartonger och det som ska till tippen på balkongen så jag slipper ha det inne. Så nu har jag ett hallgolv :) Sen hade vi en eftermiddagslur å när vi vaknade gick vi till Konsum och köpte lite lördagsgodis. Liam hade sin nya coola jacka på sig :) När vi kom hem åt vi mat å sen busade vi på golvet. Liam satt på en kudde å hoppade framåt med kudden och slängde sig över mig det tyckte han uppenbarligen var roligt. Sen har han ramlat 3 gånger idag. Och jag tror han sa traktor :) På kvällen satt vi och kollade på tv och käkade lite gottigt. Liam kröp upp i mitt knä å satt där i en timme å bara mös. Så underbar han är när han är go ;) När jag la Liam vid sju så kom brorsan å hämtade sina öl å strax efter kom Syrran. Eftersom Liam var vaken ville hon att jag skulle ta upp han så jag gjorde det. Vi kollade på AFV å Liam stod å skällde ut alla hundar han såg. Riktigt högljutt var det oxå :) Milli åkte vid nio och då la jag Liam igen. Han somnade gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0