Påskrispromenad!



Har inte hunnit fixa min blogg idag så skriver i denna tills den andra är igång. Jag hade ingen barnvagn med till dagis idag. Vi tog bussen till station och sen gick vi. Det tog 45 MINUTER att gå. Ja Liam gick själv och skulle stanna hundra gånger efter vägen. När en traktor kom så stannade han och sa traktor. Alltid lika kul när han pratar begripligt :D På skolan tyckte Madde synd om Charlotte som bara sovit två timmar i natt och jag svarade att det inte var särskilt ovanligt. Charlotte sa att ibland sover hon faktiskt bra. Så jag frågade Jaha när då? Och hon svarade hela förra veckan :D Gissa om jag och madde skratta när hon sov hela förra veckan :D Fast hon menade ju såklart att hon sovit bra varje natt förra veckan :) När jag hämtade Liam på dagis mötte syrran upp oss. Hon ville plocka påskris. Det tog ju en evighet att gå till platsen och tillbaka till Milli. Hos Milli brände jag ut alla bilder hon tagit på mej och Liam och efter en snabbhandling körde hon oss hem. Jag slutade 11.30 och var hemma 15.30. Känns ju lagom kul.. Hämtade ut mitt paket idag oxå. Ena BHn var lite för stor så den ska jag lämna tillbaka i morgon tänkte jag.. Liam somnade halv fyra och skulle sova till fyra. Men jag glömde väcka honom eftersom jag rensade bilder osv. Så jag väckte honom halv fem å vi gick och satte oss å gosade på en stol. Men Liam vägrade vakna till trots skakningar, prat och ståhej. Så vid fem gav jag upp. Jag la honom i sängen och gav han en flaska välling. han somnade direkt. Vid elva vaknade han till och fick alvedon. Han håller på å få sin 7e tand vilket verkar göra väldigt ont för han stoppar ALLT i munnen och skriker mycket osv. Liam brukar inte stoppa saker i munnen. Nu har jag precis blivit färdig med rensningen av bilder så jag tänker lägga mig. I morgon får jag väl ladda upp bilderna eftersom jag inte hann det idag. nej nu ska jag ju snart upp :( Buhuuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0