Redan Mars

Liam vaknade halv nio så vi gick upp. Liam klädde på sig nästan själv idag :D 11.00 går vi ut å väntar på bussen å Liam säger bil för första gången. 11.20 åkte jag och Liam bussen ner till stan å då säger han Buss oxå för första gången. Väl på busstation väntar vi i 2 minuter på Linda :) Jag skulle nämligen leta bikini idag men hade inga förhoppningar om att hitta en. Gick på kappahl där jag hittade 2 pack pyjamas med grodor på så var tvungen att köpa dom eftersom Liam behöver fler pyjamaser å Linda älskar grodor hehe :) Men badkläder till vuxna hade dom inte. Gick till Lindex å där hade dom ingen bh i min storlek vilket man redan visste i princip. Så gick vi till Nannas butik. Å där gick hon och letade överallt efter en bikini i min storlek. Hon gav mej massa olika konstiga storlekar som kanske kunde passa. Men nej ingen passade. Så när jag fått på mig allt igen å är påväg å gå så säger hon nej vänta jag glömde kolla på ett annat ställe. Så hon går å kollar där med så hittar hon en som faktiskt passar. Så jag frågade om hon då hade underdelen i rätt storlek för det brukar det ju inte finnas när man väl hittat en överdel. Men det hade hon minsann. 3 olika modeller i samma serie så var bara välja ett par :) Så nu har jag iaf en bikini tills på lördag ifall vi skulle åka å bada vilket jag faktiskt hoppas på :) Den var mycket billigare än min gamla men väldigt dyr. Å linda sa att hon numera förstår varför jag vill ha mindre bröst :) Det tog iaf 45 minuter allt som allt :) Gick till Timmys å köpte mat å gick hem till Linda å käkade maten. Liam fick potatismos å köttbullar å jag hamburgertallrik. Jag har aldrig lagat köttbullar å mos till Liam :o Linda tvättade samtidigt. Liam var så smart att han byggse ihop kattens leksak för han visste precis att den grejen skulle sitta i det hålet osv :) När vi sa till han att gå å leta efter katten så går han in till Lindas rum å lägger sig å tittar under sängen samtidigt som han skriker Hallå? Hallå? Å det är oxå första gången han säger det :) Sen stod han i fönstret å kollade på traktorn. Han sa bil å när den svängde runt hörnet sa han borta :D Vid två gick vi hem eftersom Liam var mycket mycket trött å gnällig. La honom vid tre å gick å la mig själv oxå =) Vaknade 18.30 som är så vanligt när jag ska vila en "liten" stund :) Liam var iaf inte trött vid sju när han skulle sova i vanliga fall :) Men han var iaf kramgo :) Vi såg på allt för Henne. En urusel film faktiskt... Och sen satte jag på en film som jag lånade av Linda förut :) Den hette Varannan vecka och var faktiskt bra :) Liam klättrar ju så mycket nu för tiden å förut klättrade han upp på stolen, vinkade å sa hej då. Det är oxå första gången han säger det. Så nu har han sagt 4 nya ord idag :) Det tar sig :) Jo förresten han gjorde en rolig sak hos Linda förut :) Jag berättade att han ska kunna visa vart hans olika kroppsdelar är på 18 månaderskontrollen den 11e men att han inte kan det. Så Linda skulle väl lära honom. Hon frågade vart hans ögon var å pekade på sina. Han la handen på högersidan på huvudet. Hon frågade om munnen å pekade på sin å han pekade på sitt huvud igen. Samma sak med allt i hans ansikte förutom på munnen den var på vänstra sidan av huvudet :) sen frågade hon vart är snoppen då å då skrattade Liam å visade ingenting så den ville han nog inte berätta vart den fanns :D

Nu har Liam precis somnat så jag ska oxå krypa ner. Är ju dags att åka till haga i karlstad tidigt i morgon å undersöka Liam. Hoppas på det bästa iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0