Shopping i Charlottenberg

Var i skolan och hade Matte med dom bästa tjejerna :) Fick mobbat lite på Ali oxå det är alltid kul ;) Sen kvart i tolv åkte jag och Mikaela med bussen ihop för ovanlighetensskull :) Jag gick hem och sov i två timmar. Det var iaf otroligt gott kan jag säga. Syrran hämtade Liam klockan tre på dagis och kom och hämtade mig. Liam hade tydligen ätit väldigt dåligt på dagis så dom trodde han behövde mat snart igen. Så vi åkte till Chalottagrillen och åt mat först. Liam petade bara lite i maten men åt iaf lite. Sen åkte vi inom personalparkeringen för att spana in Lindas nya bil ;) Sen inom köpcentret där vi började med att hälsa på Linda på jobbet. Dumt gjort för dom sålde bilar insåg Liam. Han var riktigt förbannad för att han inte fick bil. Så Linda gav han en att leka med så länge. När han drog av ratten så fick hon tillbaka den. Men som tur var så gick det att sätta in ratten igen. Puh :) Sen gick vi vidare till HM. Jag hade presentkort på 500 kr som jag skulle handla till mig för. Men jag hittade bara en t-shirt och trosor som jag gillade. Så fick köpa 2 par byxor, 5 strumpor och solglasögon till Liam oxå :) Sen in på ÖB där Liam fick välja en leksak. Han valde 3 småbilar. Köpte även en stor racerbil 46 cm lång och kostade bara 79 kr. helt otroligt :) Ska ju slänga mycket av Liams leksaker snart så tyckte han kunde få lite nytt så han har något att leka med :) När vi kom ur affären kollade jag på vilka bilar liam valt och en av bilarna han valt var en citroäng (Stavas?) Det är för övrigt en sådan bil som Linda har köpt sig :) Inte samma modell men ändå samma märke. Liam är väl för rolig :) Var inom fler butiker oxå. Systembolaget t.ex där handlade jag cider för 246 kr :) Det är givetvis till mer än en helg :p Sen var vi på cubus där jag oxå hade ett presentkort. Allt jag hittade där var en tröja och ett par benvärmare. Har alltid velat ha benvärmare. Sen Linda köpte sina Limegröna i Oslo vill säga :) Vi var hemma vid halv nio typ å Liam slocknade med en gång. Jag kollade på Greys anatomy och gjorde läxor. Skönt att det är färdigt.

Just det. Ska berätta om roliga Madde. Antingen lyssnar hon inte eller så har hon dåligt minne :) Vi satt i matsalen när jag sa att vi skulle åka till charlottenberg och handla. Då frågade hon jaha ska ni åka in till stan i karlstad då eller? :) Så jag sa nej ska ju till charlottenberg. Just det sa hon. Så bytte vi ämne så säger Madde igen. Skulle ni förresten in till stan i karlstad? =) hehe

Nej nu måste jag dra till dagis med Liam så jag kan åka till skolan. Har ju fått internet igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0