Sweeney Todd musikal :)

Gick upp halv nio för att ta mig lite mjölk. Det måste man dagen efter annars blir man bakis. Det snöade så stora flingor att jag blev deprimerad och gick och la mig igen. Sen vaknade jag vid ett igen så då gick jag in i duschen. Sen drog jag med mig brorsan till konsum. Eller ja han var inte särskilt svårövertalad faktiskt :) Syrran ringde och sa att hon var på väg till mig. Jag frågade brorsan vad han ville ha å han ville ha ugnsbakad falukorv och potatismos. Jag sa okej å när jag tinat korven kom jag på att jag inte hade ost :) Så det fick bli stekt falukorv och pulvermos ist. första gången jag lagade det oxå. Bra å ha brodern på besök antar jag :D Hann precis komma hem innan syrran kom typ. Hon hade med sig ett ostbröd som hon satt å knapra på. Vid tjugo i fem åkte jag och Milli till Ritz och brorsan åkte med Camilla. Min kropp var otroligt öm efter natten och jag hade väl massa träningsövningar eller nått för mig för det gör fortfarande ont. Men att sitta på Ritz i 3 timmar på en hård stol det var inte det skönaste jag gjort i mitt liv. Vi kollade nämligen på sweeney Todd musikalen och den varade i 3 timmar med 20 minuters paus då jag köpte mig en pepsi för första gången i mitt liv och den smakade pepparkaka. Ingen favorit direkt. Musikalen var helt okej. Det fanns några roliga saker i den och skådespelarna var väldigt bra. Men annars tyckte jag inte att den var så bra. Och Milli tyckte vi skulle göra köttpaj efteråt. Tror inte jag någonsin vill äta det mer. Musikalen handlar om Sweeney Todd som skär halsen av folk och låter Mrs Lovett göra paj av deras kött. Nice va? nej precis. Så den får väl iaf 2 av 5 då antar jag. Vid åtta hämtade vi upp brorsan hos Camilla och åkte hem till mamma för att hämta lillkillen. Han ville dock inte gosa med mej utan ville hellre busa med mormor. Vi satt där ett bra tag å Milli snackade om det där tv-programmet med en varg som sprang fort å sa äh äh eller nått liknande. Tommy förklarade att det hette Road runner och jag kopplade till sist vilket hon syftade på även om namnet inte låter bekant. Sist kopplade iaf brorsan vad hon menade och vi skulle kolla upp det på youtube så jag får göra det sen för har inte gjort det än :) Var hemma ungefär 21.45 å då fick Liam läggas med en gång och han somnade så sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0