Till Jenny

Jobbigt att svara på kommentaren så jag gör det här.

Det började med at hans pung var illröd å han verkade ha ont. BVC sa att det var svamp så jag fick en kortisonsalva som skulle hjälpa. Jag smörjde honom morgon och kväll som dom sa men det blev bara värre och värre. Nu är han illröd på pungen, Skinkorna och i rumpan så att säga. Så jag gick till BVC i fredags igen och då sa hon att jag skulle använda samma salva ett tag till men att ta på mjukgörande över. Idag tog jag av han blöjan och han blödde från ett av "såren" på rumpan så ska ringa in i morgon igen för salvan funkar ju uppenbarligen inte. Märks att Liam har ont. Men har inte märkt något om att hans snopp är större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0