Tvättdag

Jag och Liam gick upp vid halv nio. Liam är så kul när han hela tiden går runt å säger Bil. bil. bil. :) Strax innan 10 kom Sofia och sa känn dig inte stressad å jag svarade nej men de är jag inte :) Medan Sofia kollade på mina bilder ihop med Liam så gick jag ner å började tvätta. Tvättade 4 maskiner på min tid å insåg att jag har massa tvätt kvar. Och det går inte boka två tider samtidigt. Men så upptäckte jag att när jag väl tvättar så går det boka en ny tvättid och ändå ha kvar den man har. Så jag bokade 13-17 oxå. Så allt som allt har jag tvättat 7 maskiner tvätt idag och allt hann att torka. Gilla det torkskåpet då :D Vid 13 var jag, Liam å Sofia på konsum oxå. Jag köpte lite godis till resan i morgon ;) Sen gick Sofia hem å jag la Liam. Han var jätte trött. Min sista tur till tvättstugan blev Liam med.  Han hjälpte till :) Sen när vi kom in igen så fick Liam duka fram allt på bordet så satte vi oss å åt kvällsmat. Tog Liam 30 minuter å äta upp 2 smörgåsar :) Ringde BVC förut å. Fick en tid i morgon 13.15 för att kolla upp Liams snopp som blivit värre. Sen vid 16.40 åker vi till SBN :D Då sover väl liam förhoppningsvis hela vägen ner.

Nu har jag vikit tvätt och lagt Liam så funderar på att packa väskorna? Det blir nog bra så kan jag städa i morgon för är ju aldrig kul att komma hem till ett stökigt hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0